reklama

Až akého blbca z nás dokáže spraviť tento štát?

Pane Bože, ty predsa vidíš čo sa v tomto štále deje... určite počúvaš aj čo drístajú práve v rádiu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Prosím ťa, je možné aby si tu vôbec niekto myslel, že dôchodky na Slovensku sú priliš vysoké a treba ich upraviť?

 Je možné , aby až po 15! rokoch menili dôchodky tým, ktorý na prechod na nový dôchodkový system roky doplácali? Koľko z nich sa toho vôbec dožilo? Vraj naše dôchodky rastú pomerne pekne, 3% ročne... To je asi tak 12-15E mesačne. Pane Bože, vraj si všemocný... kedy zariadiš, aby išli všetci tí zlodeji do basy? Aby prestali z nás konečne robiť úplných tupcov, ktorým keď povedia, že 400E je krásny dôchodok, tak im to uveria?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

 Vraj máme si šetriť...Ale z čoho? Veď často dostávame minimálne mzdy!

 

 Mám 4 deti a predpokladám, že všetky raz budú pracovať... na materskej dovolenke som poberala smiešne príspevky, pri prvom v prepočte cca 30E! Manžel pracoval od rána do večera, aby uživil rodinu. Deti sme vychovali najlepšie ako sme vedeli. Štát nám pritom nijako extra nepomáhal, skôr naopak, je pripravený vycucať z nich čo sa bude dať.

 Jedným dychom sa hovorí, že mladých ľudí je málo a aj z nich veľa odcháda do zahraničia, na druhej strane, úplne sme zdiskriminovali rodiny s deťmi. Pretože nech počítam ako počítam, zatiaľ mi žiadny dôchodok nevychádza.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

 Pane Bože ,to čo sme urobili s týmto štátom? To čo sme urobili sami sebe? A koľko ešte od našich politikov znesieme?

 

Sylvia Valová

Sylvia Valová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Túto otázku si niekedy kladiem aj ja, pretože často mám pocit, že som už hádam takmer všetko. Mamina 4 detí, trénerka malých kajakárov, taxikárka svojich detí, kuchárka, servírka, upratovačka, maliarka, záhradníčka, učiteľka, psycholog, opatrovateľka psov a "mužské" práce všeho druhu nie sú pre mňa žiadnou neznámou. Takže často som práve to, čo treba :-). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu