reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Sylvia Valová

Sylvia Valová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Túto otázku si niekedy kladiem aj ja, pretože často mám pocit, že som už hádam takmer všetko. Mamina 4 detí, trénerka malých kajakárov, taxikárka svojich detí, kuchárka, servírka, upratovačka, maliarka, záhradníčka, učiteľka, psycholog, opatrovateľka psov a "mužské" práce všeho druhu nie sú pre mňa žiadnou neznámou. Takže často som práve to, čo treba :-). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Až akého blbca z nás dokáže spraviť tento štát?

Sylvia Valová

Až akého blbca z nás dokáže spraviť tento štát?

Pane Bože, ty predsa vidíš čo sa v tomto štále deje... určite počúvaš aj čo drístajú práve v rádiu...

  • 13. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 247x
  • 13
Milí páni, toto je pre vás...

Sylvia Valová

Milí páni, toto je pre vás...

Chlapi, muži, citliví, mužní, vysokí i malí, empatickí i tí drsnejší... v našich životoch ste časťou, bez ktorej, či si to chceme priznať alebo nie, by sme nedokázali fungovať. Ste našou súčasťou a našim opakom zároveň.

  • 9. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Ak nebudeš poslúchať, príde zlý čert a zoberie ťa do pekla...

Sylvia Valová

Ak nebudeš poslúchať, príde zlý čert a zoberie ťa do pekla...

Túto vetu počul určite každý z nás. Mnohí ju aj naďalej úspešne či menej úspešne používajú ďalej, dúfajúc , že svojej neposednej ratolesti aspoň na chvíľu naženú strach a nebude vymýšľať. Je to skutočne tak?

  • 5. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Facebookove šialenstvo

Sylvia Valová

Facebookove šialenstvo

Blíži sa Mikuláš, Vianoce, Nový rok... A ako každý rok zaplnia facebookové stránky tony obrázkov, fotky pri stromčeku, s Mikulášom, s punčom na trhoch, čo kto dostal, čo kto komu dal, prípadne čo by kto chcel dostať...

  • 2. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 665x
  • 8
Deti, naša budúcnosť? Aká bude...

Sylvia Valová

Deti, naša budúcnosť? Aká bude...

Narodila som sa v sedemdesiatych rokoch minulého tisícročia...áno , vyzerá to, že veľmi dávno a keď sa pozriem dozadu, tak mám pocit, akoby odvtedy ubehlo ozaj veľmi veľa rokov.

  • 22. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 708x
  • 1
reklama
Referendum, referendum a zas referendum ...

Sylvia Valová

Politika Referendum, referendum a zas referendum ...

Už sme z toho ortávení... nechce sa nám to riešiť... zasa jedno vymyslené referendum...odmietam sa zúčastniť, sú to vyhodené peniaze...

  • 3. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Nie je športovec ako športovec , o peniazoch ani nehovoriac

Sylvia Valová

Nie je športovec ako športovec , o peniazoch ani nehovoriac

Prišiel mi na mail článok, kde sa píše o odmenách pre našich kajakárov a kanoistov, ktorí nás reprezentovali tento rok na olympiáde. Prekvapila ma výška ich odmeny za dosiahnuté krásne 6.miesto a to 1500,- EUR. Aj môj najstarší syn je kajakár. Každý deň poctivo trénuje, 6 krát do týždňa, za posledné 2 roky často aj dvojfázovo. Nechodí s nami na  dovolenky, ani na tie víkendové, aby nevynechal ani jeden tréning. Odmieta vyležať chorobu a až po dlhom prehováraní zostane aspoň 2  dni doma.

  • 15. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 400x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu